MEER WEIDE WERK…

Na een kritische screening zijn we begonnen met een lichte restyle van het beeldmerk, deze is weer van nu. Aansluitend hebben we de hele visuele communicatie uitgerold in een herkenbare en passende stijl.

De huisstijl is doorgevoerd in de website, gevelspandoek, folder, briefpapier, visitekaartje en envelop.

Klant: Azibo

Website: www.azibo.nu

Website:
www.azibo.nu

Categorie: magazine /

De Geluksgids is een toeristisch magazine dat ingezet wordt als promotie voor de Achterhoekse regio. De realisatie van dit magazine verzorgen wij in nauwe samenwerking met Achterhoek Toerisme en tekstschrijfster Frieda Zieleman. Een dynamisch proces!

Bekijk hier de laatste editie > Geluksgids 2019

Klant: Stichting Achterhoek Toerisme
Website: www.achterhoek.nl

Studio Nieuwe Weide heeft sinds theaterseizoen 2015 – 2016 de vormgeving van de uitingen voor haar rekening mogen nemen. Het eerste seizoen was het conceptuele vertrekpunt het theaterdoek; het verrassende karakter. Het voorstel werd een succes en inmiddels is ook seizoen 2016 – 2017 en 2017-2018 voorzien van een Studio Nieuwe Weide concept.

Klant:
Stadstheater De Bond, Oldenzaal

Voor de communicatie richting haar partners heeft de stichting een zakelijk magazine opgezet, deze komt 3x per jaar uit en brengt de partners op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de stichting en toerisme in de Achterhoek. Onze studio heeft het magazine in zijn vorm opgezet – hierdoor is de zakelijk huisstijl ontstaan.

Klant: Stichting Achterhoek Toerisme
Website: www.achterhoek.nl

Restaurant Fox is zo’n ondernemer die zelf enorm conceptmatig kan denken. In dit geval kregen wij een telefoontje dat er een magazine moest komen die o.a. verstuurd kon worden bij aanvragen van feesten en partijen.

Met al het mooie beeldmateriaal dat voor handen was hebben wij een sfeervol en stoer magazine gemaakt. Wie wil hier nu geen feestje Vieren?

Wil je het weide nieuws volgen?