MEER WEIDE WERK…

Categorie: magazine /

Regiopromotie

De Geluksgids is een toeristisch magazine dat ingezet wordt als promotie voor de Achterhoekse regio. Ieder jaar, vlak voor de vakantiebeurs, lanceert Achterhoek Toerisme dit magazine dat bol staat van de tips en weetjes voor toeristen maar ook voor de bewoners nog veel nieuws laat zien.

De realisatie van dit magazine verzorgen wij in nauwe samenwerking met Achterhoek Toerisme en tekstschrijfster Frieda Zieleman. Een dynamisch proces!

Klant:
Stichting Achterhoek Toerisme

Vastgoedcommunicatie / cpo 

Zelfbouw die verder gaat dan je eigen kavel. Mooier kan het niet. Wonen én leven zoals jij het wilt. Op een unieke groene locatie. Deze droom komt tot leven in Kievitsland: een uniek woonconcept in Almere Oosterwold. Waar je zelf een kavel en woning kiest. Én zelf je woon- en leefomgeving bepaalt. Met ruime zelfbouwkavels geschikt voor twee-onder-één-kapwoningen en vrijstaande woningen.

Voor dit zelfbouwconcept van Nijhuis Bouwmanagement verzorgden wij de vastgoedcommunicatie; het projectlogo, de folder en de website – inclusief teksten. Met de puzzelstukjes als vertrekpunt voor het totale concept hebben we een passend handvat gepakt voor de uitstraling.

Klant:
Nijhuis Bouwmanagement

Wil je het weide nieuws volgen?