MEER WEIDE WERK…

Voor de communicatie richting haar partners heeft de stichting een zakelijk magazine opgezet, deze komt 3x per jaar uit en brengt de partners op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de stichting en toerisme in de Achterhoek. Onze studio heeft het magazine in zijn vorm opgezet – hierdoor is de zakelijk huisstijl ontstaan.

Klant: Stichting Achterhoek Toerisme
Website: www.achterhoek.nl

Categorie: magazine /

De Geluksgids is een toeristisch magazine dat ingezet wordt als promotie voor de Achterhoekse regio. De realisatie van dit magazine verzorgen wij in nauwe samenwerking met Achterhoek Toerisme en tekstschrijfster Frieda Zieleman. Een dynamisch proces!

Klant: Stichting Achterhoek Toerisme
Website: www.achterhoek.nl

Voor dit zelfbouwconcept van Nijhuis Bouwmanagement verzorgden wij de vastgoedcommunicatie; het projectlogo, de folder en de website – inclusief teksten. Met de puzzelstukjes als vertrekpunt voor het totale concept hebben we een passend handvat gepakt voor de uitstraling.

Klant: Nijhuis Bouwmanagement
Website: www.kievitsland.nl

Wil je het weide nieuws volgen?